10 July 2009

Micheal Scofield mati???!!

hehe..ni bukan bicara ilmu atau anjakan paradigma, sekadar menyatakan kekecewaan kesudahan cerite Prison Break.punyela penat aku tengok selama 4 musim citer tu coz aku suke jln citer, bergelige otak pencipta cerita ni yang mmpu melalaikan diri bile tengok cerita ni(satu kelemahan yang de pd diri sendiri).mlm td aku berusaha menahan mata mengadap citer ni sampai habis, tp ending yg betul2 menyebabkan aku rase baik takyah tengok citer ni..ade ke dlm banyak2 watak dalm citer tu, hero plg ensem yang mati..aduh, patutle ifa kate tak best ending die.tp if ifa ckp camtu sedikt pelik la coz setahu aku ifa suke ending yang mati2 ni..tp aku tak suke..pastu, de ke patut si kellerman yang dah mati hidup blk..tak citer plak tu cmne die boleh hidup lagi..eii..geram geram..
klu ikutkan apela sgt nak geram pasal citer ni..tp ikut suke akula heh heh..tp aku suke ending bile general yang kejam tu dihukum bunuh..padan muke,si T-BAG pun masuk Fox River balik..mmg layakle mcm tu..heh heh.walaupun aku kecewa ending die tp takpelah..coz hakikatnye ianya hanya sebuah cerita rekaan yang ikut logik akal 1 dlm sejuta nak berlaku..2 penjara MS pecah keluar(bukan pecah masuk ek)hehe..

"Captivity in Negativity"

No comments:

Post a Comment

your comment here...