17 July 2009

Harry Potter??

Malam td aku n cik ifa pg tonton wayang Harry Potter kat alamanda..beselah, nak melalaikan diri cepat jek bertindak..keluar ofis terus ke putrajaya. nak tengok Harry punye pasal.Excited gile dah ni, dah booking tiket kire kn g awal..after makan(yang mahal tu)huhu, make mase yang dituggu pun tibe.aduh, tempat duduk plak tak bp syok, tp bolehla.so, selama 2 jam 35 minit menonton, habis jek citer rase sedikit kecewa. bukan sperti yg di'expect'kan dlm diri.aku byagkan yang citer kali ni best dr yg sebelum ni.tp huhu.tp tak thula klu korang rase cmne, tp maybe coz aku dah bc buku die, jdnye i've high expectation that citer kali ni menarik. tp gambar dan pemandangan juga kesan bunyi mmg best, nmpak real jek semua. bagi aku, scene yg tak penting sgt lbh ditonjolkan. scene yg penting tak nampak sgt. itu pendapat akula.tp tak mau citer lebih2 la..korang tengokle sendiri n nilaila sendiri. dah 2 x aku tengok HP kat panggung tak memuaskan hati.mcm aku ckp td, maybe sbb aku dah tahu citer die dlm buku. bab kata ifa, "kite takleh tengok wayang kot, asal kt tengok kat wayang jek mesti tak best". aku rase betulla ckp ko.bik suh abg wan download jek hehe.de jgk kredit nm abg wan dlm ni hohoho.
anyway, aku bg 4 bintang jela kat HP..tu pun coz aku mmg suke citer ni heh heh. tp sebak jgk smlm ms scene Dumbledore mati kn avada kedavra ngn Snape.tp if korang nak rase best ke tak best, pgla tengok sendiri. ni aku yg rase hehe.
habis citer, bergerak blk ke seri kembangan. ditemani oleh cik ifala. tp aduh, 2 jam br sampai umah..sesat maa..salah masuk jln.tibe2 muncul kat tol..pelik sungguh..pegi tak kn tol, blk de plak hehe.dah pusing2,mate pun dah ngantok..call kda n abg wan tak angkat, dah tido huhu.jdnye, aku tawakal jek.jln pusing2, akhirnya jupela jln.aku ni mmg pyh skt nak ingat jln hehe. so ifa, soryla ek if ko ngantok keje rini hehe. thank u belanja aku tengok wayang smlm..

No comments:

Post a Comment

your comment here...