16 July 2009

Hari ini...saja-saje nak tulis

hari ni..mcm bese aku sampai ofis, melangut duk tunggu ofismate datg pasal aku takdek kunci.hari2 jgk akula yang tukang bwk masuk paper dalam ofis pasal maksik cleaner pun takdek kunci nak masuk ofis aku.bile ntah aku nak dpt kunci ofis. jdnya, aku rase selagi aku tak dpt kunci blhla kot dtg lambat heh heh(de niat tu)..
hari ni..mcm bese..duduk buat data entry. sakit2 le belakang.ape kemende ntah mslhnya.tp mmg cenggitu dah.bile duk lm sket, mulela skt belakang. bab kate kak da kn minum susu ni.
hari ini..mcm bese,..duk bkk email, chating ngn kengkawan, update blog dan seumpamanya.keje pun tak jadi. bile letih, bgn kejap. buat air..bg pulih tenaga org utara ckp..
hari ini..mcm bese..duduk jek dlm ofis buat keje. kekadang bos n ofismate lalulalang depan meja (pasal meja aku dekat jek ngn toilet n mesin fotostat..jdnye, tiap kali depa lalu, memanjangkan bibir senyum..
hari ini..tak mcm bese..hehe. aku nak pg tengok HArry potter..lantak org kate pe, tp aku nak gak g tengok..so ifa, tunggu!!heh heh heh..

No comments:

Post a Comment

your comment here...