18 February 2012

Semoga selamat di sana..Ahmad Damanhuri..

Assalamualaikum..
tengok tajuk...haih, lain mcm aje..hehe. Ahmad Damanhuri, sepupu saya belah mak saya. Baru-baru ni kami ke Salak Tinggi menghadiri kenduri kesyukuran untuknya yang akan melanjutkan pelajaran di Edinburg(betul ke eja??haha) Australia dalam bidang Mechanical Engineering..

Ahmad Damanhuri (Aman)
Aman, anak sulung lelaki makteh dan pakteh. Bekas pelajar MRSM TGB Melaka.Bila tengok die, teringat kekanda saya Abang Masani yang kini berada di German. Perwatakan dan gaya sama sahaja hehe. Aman akan berada di Australia di bawah tajaan MARA selama 4 tahun.. semoga aman terus berjaya dan cemerlang di sana. Dan semoga aman pandai menjaga diri, peribadi, akidah dan maruah di sana. Maklumla duduk di negara orang. Bermacam dugaannya..

Untuk aman (kalau bacala entry ni)..
Kak ja doakan aman sentiasa berada di bawah lindungan Allah dan rahmatNya di sana. Ape2 pun yang aman buat, letakkan Allah yang paling atas. Solat jaga. Ingat mak dan abah selalu. Pulang dengan kejayaan ok??

Maklong Nurul dan rafikah

Ayahanda saya

Kak da, kakak dan cicit

Kak ngah, aman, maksu dan saya

Tukar orang pulak

Tok saya..=)

Cicit dan kakak (tak habis2 bergosip)


Khaliza Yunus:
"Pernah bercita-cita menyambung pengajian master di luar. Namun, apakah akan tercapai?InsyaAllah, hasrat itu akan diteruskan, tapi dalam negara sahaja kot...=)"

خاليزا يونس

No comments:

Post a Comment

your comment here...