14 June 2008

tensen keje..




hr selasa(10 jun) lepas,aku kda abg wan,kak dina,kak rina n kak yaya pegi men bowling kat the mines..ni sume idea a.wan la..minggu brsuka ria..yg lawaknya,kmi sume pki bj kurung.tp dek krn msg2 dah tensen ngn keje masing2,belasah jelah..aku br 1st time men,pki bj kurung plk tu..tp tak kisahla.1st game geng kda(kda,a.wan n kak yaya) menang..tp game kedua geng aku menang..dgn k.dina strike..pegh..terer beb..bg aku yg br 1st time men,okla..tak tahu brp kli msk longkang die tu..tp sm jek ngn kda hahaha..cm die tere sktla dr aku..btw best r..boleh men lg pasni..after men bowling,kitorang g dinner kat gerai wati..pekena tomyam die..best wooo...tp blk dah kui 11 lbh,pe lg trs pengsan la..itula rutin aku spnjang keje..keje smpai mlm..blk trs tido..tp enjoyla..

No comments:

Post a Comment

your comment here...