9 June 2008

aku boring!!!huhuhu

hari ni dah hampir sebulan aku keje kat c works ni..dan br jumaat lps aku dpt gaji pertama sepanjang aku hidup ni hehehe..alhamdulillah..
hmm..ape nak buat ni..keje dah siap..bos takdela plk nak bg keje..huhuhu.so,aku layanla blog aku yg tak seberapa ni hehehe.sempatla aku bkk blog2 lain..blog ustaz maszlee mmg best..klu korang tak percaya,bkkla..bnyak info dlm tu..klik jek kat link sblh ni..
hmm..cmne aku nak bg blog aku cantik cam org lain ni..takpe2..bdk br bljr mmg camtu hehehe.sbnrnya,hingga ke hr ni tajde sp th aku de blog sndiri hehehe.hanye yg tahu cik ifa ktla..then,cik nawa(br jek th lbh kurang setengah jam yg lalu) hehehe..
kpd yg tak sengaja trbkk blog aku ni..sile2lah singgah dah bg komen pe2 yang patut..ok..
pe lg aaku nak buat ni yek...huhuhu..
aku BORING!!!!!

No comments:

Post a Comment

your comment here...