29 June 2008

dah hbis keje dah...

29 Jun 2008
Assalamualaikum..akhirnya tugas aku di Cworks dah berakhir..aku kat umah skang..menghabiskan baki lg seminggu cuti sem aku.dah lm tak blk..rindu kat umah(walaupun sll takdek air dek kebodohan dan kelembapan org2 JBA bera ni).betulla org kate, kemana sj kite pg,akhirnya hati kita akan kembali ke rumah jgk(lebih kurang cmtula maksud die)..
Selama 1bln setengah aku keje kat cworks tu,bnyakla jgk pengalaman yg aku dapat selain penglaman bekerja. Daripada seorang yg lembap menaip,gn excel,aku skang dah semakin cekaplah..tp taklah selaju mn lg,tp okla. Sumenya hasil pertolongn kda yg bnyak mengajar aku..
Penglman yg plg berharga,aku dpt kwn baru wlupun sumenye jauh beza umur ngn aku. Tp syokla..aku tak th la nak citer cmn..klu ikutkan aku ni sorang yg payah nak bergaul,nak berbual terutama ngn lelaki.bile dah keje ngn diorang ni,pg mkn sm2..tak kire ape bangsa dan agama..oklah,saling menghormati.pendek kate mmg syokla..tp sesseronok bekerja,seronok lagi belajar..penat cmn pun,still enjoy.tp penat kerja,fuh…letih beb..tp sebalik penat tu de la ganjarannya(gajile)…pe2 pun,belajar mmg best..bile dah hbs keje ni,aku rs tak sabar nak masuk sem blk.belajar n jumpe kengkawan especially cik ifa..dah lm tak buli die hehehe.nak dgr ustaz n ustazah aku mengjar,ckp arab..aku dah 3 bln x belajr arab n ckp arb,lembap skt aku nak tangkap bahasa arab..ntahla..br tinggal 3 bulan ish2..
Anyway,thanks to all.1st untk kak da lah..bnyak sgt aku terhutang budi ngn die.belanja aku hari2..bwk aku jalan2..bg drive kete die(aku kan gile stereng hehehe)..sume2lah.love u so much hehehe.then,untuk kak dina(aku sk cr die gelak hahaha),abg wan(tq banyk tlg..format laptop,belanja mkn..sume2lah),kak rina(ni boss yg bg keje kat aku),ikhwan,kak yaya,keon, abg zul,fazli,jiva,palvin,kak azie,kak ja,kim,abg faizal,lynn,abg man,Ali,Alvin,david(yg 2 last tu tak penah ckp ngn aku pun hehehe),roy n kak salina(aku tak penah jupe psl die cuti pantang hehehe).
To my bosses..mr. Rani(big boss..penahla tegur aku 2-3 kali,yg best aku dpt tiket wayang free..tq boss heh heh),Encik Malik(boss Marketing),Abg An(klu bercerite,siap ngn gaye sekali hehehe),Pakman(pernah tegur aku sekali jek psl nak tanye b.arab kat aku),su(aku tak penah ckp ngn die..senyum jek)
Then for ifa jgk,tq pasal duk mendengar aku bercerite spanjang aku keje ni.siap sediala nak dgr siaran ulangn sume citer tu bile kt jumpe nnti hehehe. For uda..thanks coz hr2 chatting ngn aku(takla aku boring melayan ko..) and also for aidin,azwa,eyda n nawa.
Thanks to all..=)

No comments:

Post a Comment

your comment here...