16 June 2008

muhammad aliff bin ahmad jafni




Muhammad Aliff bin Ahmad Jafni..hari ni(16 jun),bertambah lagi bil ahli keluarga aku..alhamdulillah..k.na selamat melahirkan putera sulung jafni bersamaan tarikh lahir kda yg ke 27 thn(huh dah tue)…bkn men sonok kda..yela..mn de dlm family aku yg hr lahirnye sm..sume sipi2..jafni(2july) n akak(3july),adik(14jun) n kda(16jun), aku(12feb) n fathi hakimi(13 feb),,tup2 si Aliff ni mmg sm ngn kda..yg paling seronok jafnila sbb harapan nak dpt ank lelaki sulung dimakbulkan Allah..Aliff lahir 2.2kg..berat skt jek dr Hakimi hr tu..jafni yg bagi nm anak die..kali ni aku tak enterframe menyibuk cr nama utk ank sedara aku ni..mcm fathi dl maybe sbb die lahir sipi2 ngn aku tu yang aku dgn tidak malunya menyibuk nak bg nama jgk..tp akak terima jek nm aku bg..hehehe..nmpaknya aku ade 3 ank sedara yg sm umur..fathi hakimi(13feb2008),muhammad Aliff(16jun2008) n anak dlm kandungan k.cimah(insyaAllah akn lhr pd bln Disember ni)..mesti syok nnti..so,ifa,de can la aku nak lwn bil ank sedara hang hehehe..anyway..i hope Aliff,hakimi,aqilah n twin akn jd anak soleh solehah dan brjaya dlm hidup..amin…=)

No comments:

Post a Comment

your comment here...