2 July 2017

Alhamdulillah

Assalamualaikum
Alhamdulillah, berakhir sudah cuti sempena Aidilfitri. Alhamdulillah dapat beraya bersama ayahanda, bonda serta adik beradik tersayang. Alhamdulillah, cukup ahli tahun ni, dpt bersua, bermaafan, bergurau senda dan berkongsi cerita. Time2 mcm ni la, baru dapat nak berkumpul semua. Time lain agak susah. Mujur majoriti ahli keluargaku adalah pendidik, jadi mudah juga nak jumpa waktu cuti sekolah. 
Aidilfitri tahun ni, berbeza utkku daripada 2 tahun yang sebelum ini. Kembali merayakannya bersama insan2 yang masih menghargai siapa aku, insan2 yang aku tahu kedudukan aku dalam hati mereka. Aku tenang, tenang setenangnya. Gembira hati ini, kerana bebanan yang sgt berat aku tanggung selama ini dah dibuang jauh2. Tiada lagi risau, gundah, sedih dan pilu. 
Aku bersyukur masih punya mereka, keluargaku yg sentiasa ada untuk aku. Ada di saat aku jatuh dan kecewa. Terima kasih Allah untuk anugerah ini. 
Life must go on. Aku akan teruskan hidup bersama insan2 yang menghargai aku. Masih mencari hikmah atas segalanya. 
Tahun ni tak sempat nak bergambar macam tahun2 lalu. Tapi takpa, zaman2 teknologi canggih manggih ni, kita edit ja mana yang boleh. Alhamdulillah. 

Khaliza Yunus
"Cinta dan sayang perlu wujud dalam setiap perhubungan. Jika tiada keduanya, maka akan terputus di tengah jalan"

Gambar raya tahun ni







No comments:

Post a Comment

your comment here...