7 November 2009

rasa dihargai...

waktu lepas exam pendidikan seni semalam, anak murid aku dtg kat aku.bg kad warna hijau.bukan kad ucapan, tp kad jemputan ke jamuan akhir tahun..seronok aku dijemput,rasa dihargai wlupun br 2 bulan aku ajar diorang..alhamdulillah.insyaAllah, takde aral cikgu hadir,cm ckgu tak dpt janji sbb jamuannya malam.mungkin cikgu tak dpt hadir disebabkan cikgu duk jauh..anyway thank you so much adik-adikku..(adik2la, aku muda lg hehe)
nile kadnya..
bile dapat kad ni, teringat zaman sekolah dl..waktu2 ujung tahun camni mmg sibukle mesing2 nak wat jamuan..seingat akula, dr aku tingkatan 1 samapi le ting 5 tak penah miss jamuan akhir tahun hehe.bkn pe, tengok kelas lain buat, kite pun nak wat jgk hehe. menu yang paling femes ms sekoloh dl nasi goreng ayam, ayam masak merah..besenya tulah menu utama klu jamuan kat sekolah aku..tengah2 tengok gambo waktu sekolah dl, terjupela gambar2 berikut..waktu zaman mude2 hehe..
tak silap aku gambar ni mase aku form 2 or form 3..tak ingat,tp ms ni mkn nasi ayam..tu semua kengkawan aku tu..rindunya kat semua...

No comments:

Post a Comment

your comment here...