23 November 2009

Interview..Interview....

sementara aku jd GSTT ni, banyak pulak panggilan interview yg aku dpt..bkn tak suke..sgt2 suke tp segan bile selalu sgt cuti..tp takpelah..luckily dpt pengetua yang memahami..tak pernah miss lah sebarang interview..
bermulenya dgn interview di KUIS utk jawatan Guru Bahasa Arab..sangat mengharapkan dapt tp bkn rezeki aku kat situ...takpelah..mak kate "takpelah, takdek rezeki awak kat situ"...maybe ade hikmahnya..tp kekecewaan tu ttp adelah pasal rakan2 seangkatan yg interview skali sume dpt...
keduanya di MRSM Muadzam Shah..jwtan Guru Pendidikan Islam..yg ni aku berpuas hati dgn PnP yang aku buat..alhamdulillah..tp tak thula mcm mn plak..coz de 2 peringkat interview..klu takdek MARA call maksudnye tak dptla tu..huhu
yang terbaru di USIM sebagai pegawai tadbir..muke dah tebal mintak cuti, tp pg jgk..sampai2 bilik interview sesuatu yg diperkatakan oleh panel membuatkan hti panas..sabar jek hati..klu tidak sesuai dgn kelulusan, knp dipanggil interview??tp takpelah..adelah hikmah nya jgk..
YA Allah..sabarkan hati ini menghadapi segala dugaan, kuatkan hati ini menempuhi segala ujianMU..Amin..

No comments:

Post a Comment

your comment here...