23 November 2009

novel terbaru aku baca..

Koleksi novel adik aku..

mula2 aku pelik gak kenapala adik aku suke sgt bc novel si Hlovate ni..sedap sgt ke??sampai tak benti2 membacanya..aku pun try test bclah..huh, mmg virus merebak betul..tak benti aku bace..sampai nak g masak pun rase nak letak jgk novel tu depan mata..aku habiskan novel ni tak sampai 12 jam, n tak langkah pun..i read every single word dlm novel tu..peghh..pecah rekod..
kalau ikutkan, aku bkn hantu novel kecuali novel harry potter jek, tp yang ni aku bc habis2an...sebelum ni aku dah bc karya penulis yang same Aa + Bb..best jgak..adaptasi kisah novel ni dtg lg satu tajuk TUNAS..pun aku habiskan dalam mase setengah hari..
sbb aku suke??hmmm..gaya bahasa die selamba n cerita yang ditulis, nama tempat dan jalan cerita based on pengalaman dan pembacaan..bkn main redah jek..best..
setakat hayat hidup aku ni sebelum aku jupe karya HLovate ni, 1 jek novel aku suke bace..bicara hati karya Damya Hanna..tu aku bace menghayati betullah..segala posisi..siap nangis2 lg heh heh.
so klu korang nak tau best tak novel ni...beli dan bacalah serta hayatinya..best..
ni link penulis tuh..aku pun tak bc habis lg web die

No comments:

Post a Comment

your comment here...