26 August 2009

salam ramadhan..

dah lame tak update blog aku nih..maklumle duk kat umah internet yelek..hehe.alhamdulillah, aku skrang kembali bekerja sgb GSTT di SMK seri bera..alhamdulillah rezeki bulan ramadhan..kebetulan aku sent resume ke Cikgu Sapiah, salah sorang cikgu die berenti..cikgu GSTT jgak...terus die panggil aku temuduga..setelah berkejar ke PPD untuk interview, alhamdulillah esoknya cikgu Sapiah cll kte aku dapat ngajar kat situ..subjek Geografi, pen seni and literasi komputer..hmm,bukan bidang aku tp insyaAllah aku akan cuba yang terbaik utk menimba pengalaman mengajar sebanyak yang mungkin..
hari ni dah 4 hari puasa..alhamdulillah Allah masih panjangkan umur aku untuk merasai kenikmatan bulan yang mulia ni..rasenya belum terlambat nak ucapkan Salam Ramadhan buat semua..same2 kita mengambil dan merebut sebanyak mungkin ganjaranNYA pada bulan yang mulia ini..seronok puase di rumah..bersama mak ayah..kebetulan awal ramadhan ni cuti sekolah, semua ade kecuali abg, kak dayang, kak da n abg wan..berbuke ramai2 meriah jek..buat abg di Muenster, semoga tabah menjalani bulan mulia ini di bumi asing..kami semua di Malaysia sentiasa mendoakan kesejahteraan abg di sana..
buat sahabat baikku ifa..tabah dan sabar selalu k dlm mengharungi hidup seharian ifa..org sentiasa mendoakan yang terbaik utk kita berdue..doakan org dpt jgk USIM ya..blh kite jupe hehe..
SALAM RAMADHAN..RAMADHAN KAREEM..

No comments:

Post a Comment

your comment here...