28 August 2008

convest 2008

me n fida

fida n ifa

me n malin
pesta konvo kembali lagi..hidup pun suffer huhu..mn taknya,nak kn g convest hill beli makan..punye la jauh..walaupun aku berkenderaan,tapi aku still rs jauh huhu..cmnla org yg berjalan kaki..anyway,konvo kali de sahabat2 aku yang graduate..tahniah untuk fida,malin,nizar,fakhruddin,zaki,kak sya(sorilah tak jupe k.sya) n sume2 lah..insyaAllah,tahun depan aku plk konvo..buat pertama kali,uia ubah pakaian konvo..kalau dulu yang muslimin pakai songkok,yang muslimat pakai list kat tudung,tp yang kali ni dah pakai topi konvo..de mcm2 pendapat..de yang kate cantik,de yang tak setuju sbb dah ilang jatidiri uia..tp bg aku,not bad..cantik hehehe...anyway,tahniah buat korang semua..semoga semakin berjaya dalam hidup dan doakan aku jgk...=)

No comments:

Post a Comment

your comment here...