8 August 2008

sekali aku lupe daaa...

hari ni aku buat 1 kesilapan besar..ni sume gara2 nak dapat intenet free la ni..kui 2.30 aku g library,nak troubleshoot aku punye laptop for free wireless..kui 3..br aku dapat nombor..2181.peghh,lamela nak tunggu..kelas aku kui 3.30..so,dlm kui 3.45 aku masuk kelas..dengan muke selambanye aku buat muke tak bersalah masuk lambat..masuk2 kelas,aku tengok sume org baca buku..berderau darah den..tengok2 blk buku br aku teringat hr ni de kuiz..gelabah tahap cipanla aku..sekali lupe daaa..ni sume wireless pnye pasalla ni(ayat nak mmbela diri)..ape lagi aku bc setakat yang sempay jekla..selebihnya aku jawab jek..huhuhu..sedih aku..marah dengan diri sendiri..cmn boleh lalai mcm ni..Ya Allah,kau jauhkan akal dan jiwaku dari gangguan syaitan yang melalaikan..aminn..
satu lagi pengajaran buat aku..kebiasaan aku tulis jadual aku supaya aku ingat,tp kali ni disebabkan kelalaian,aku terlupa....

1 comment:

your comment here...