25 February 2010

Selamat Hari Lahir Mak..!!

rasenya masih belum aku nak masukkan entry.entry ni khas buat mak tersayang..tanggal 22 feb, mak menyambut ulangtahun yang ke-57 tahun.pagi2 lagi aku dah call mak, nak wish..tp aku bercakap tak sampai pun 5 minit..sebak di dada bile dgr sore mak, tak thulah kenapa..matbe sbb aku jauh kot hehe.hari2 merindui mak dan ayah..tp takleh nak cakap, klu cakp mesti sebak..bergenang jek air mata..that's why aku takleh call,,tp bimbang jgk mak berkecil hati sbb tak call..bukan lupe atau sibuk, tp mmg takleh dgr sore mak huhu..
anyway, ucapan terima kasih buat mak tercinta di atas kasih-sayang yang tiada tara dan tolok bandingnya..takdek siapa yang boleh menandingi kasih-sayang mak..semoga mak sentiasa sihat, murah rezeki, sentiasa tenang di bawah rahmat dan kasih Ilahi..SELAMAT HARI LAHIR MAK....

p/s: juga ucapan hari lahir kepada shidah (10 Feb),nawa (12 Feb..same with me hehe), kimi (13 Feb) abg wan (16 Feb) and kak na (twenty something of February..lupe daa..hehe)..sanah helwah everybody..

No comments:

Post a Comment

your comment here...