9 April 2010

Banyak Perkara....



Assalamualaikum....
Rasanya dah lame tak update blog..maklumlah, kesibukan tugas seharian memaksa diri untuk menahan rasa hati nak mengadap blog..kebetulan, hari ni ada Sukan Olahraga MRSM Zon Barat..kelas takde, bolehla nak mengadap blog sekejap..

banyak peristiwa berlaku 2 3 bulan ni..bermuia yang seingat aku konvo kekanda tersayang..abg zaki. alhamdulillah, dah konvo dan dah keje pun sebagai RA sekarang..wlupun sementara, tp bolehla cari duit poket dan pengalaman..anyway tahniah buat abg zaki..moga bertambah success dan dpt jd cikgu cemerlang..insyaAllah..
baru-baru ni kami semua dikejutkan dengan berite pembedahan fadlin, kena apendiks..kesian, baru 8 tahun dah kena operate. bile aku dpt berite tu, tak senang duduk. rase buat kerja serba tak kena. hari jumaat tu, aku tekad balik jgk wlupun keje banyak tak siap huhu..tp dah balik, dah tengok die ok jek, lega rasanya..

kelmarin, zaki de dtg..menghantar motor yang aku pinjam dari kak r dan abg lang(kakak ifa). segan jugak sebenrnya, tp rase letih berjalan tu lg mengatasi rase malu tu hehe. pinjamla jgak..pada asalnya ayah nak pos CAK 1070, tp aku kesian kat ayah. tambahan pulak, baru ni ayah sakit kaki. terseliuh agaknya. jdnya, takpela pinjam motor kak r.terima kasih sangat2 dan tidak terhingga untuk kak r and abg lang (tolong renewkan roadtax huhu), juge abg zaki yang tolong anta wlupun hujan..terharu i..takpelah, nnti i dpt gaji i belanje u (harap2nya masukle gaji bulan ni huhu)


No comments:

Post a Comment

your comment here...