8 September 2009

konvo cicit


Tahniah buat cicit yang dh pun memegang sekeping ijazah(biasa guna segulung ijazah, tp skang kan dah tak pakai gulung2 hehe)..akhirnya habis belajo..yang geramnya, die konvo dl dr aku..ish2..tak patut betul UIA ni..(tibe…hehe)..sume hadir utk konvo cicit ni kecuali akak nida n family(on-call), abg masani(kat muenster), zaki(tgh praktikal) n sume anak sedara aku(gara2 H1N1 le)..

So, berangkatle kami para autobots(kitorang pakai mask, jg keselamatan diri..berjage2 kn) ke UKM..semntara menunggu cicit, dah pelbagai aktivti dah kami buat..beli bunga, bergambar, makan ais krim mcm2le..akhirnya, tamat majlis konvo cicit..cicit pun terkedek2 keluar(aku jek saje tambah) ngan kasut kikilalanya hehe. setelah bergambar lebih2 kurang(pasal sume dah letih n hr pun ujan) kami pun balik..

Esoknya aku teman cicik pg pulang robe n sambung tangkap gambar sekitar UKM tu..Alhamdulillah segalanya berjalan lancer..

**Harap2nya konvo aku nanti berjalan dengan lancar jua. Dan harap2nya sumenya ade..br best konvo hehe.. dah tak sabar nak jupe member2 lain n ifa..insyaAllah, Convest ’09 coming soon!!!heh heh heh

No comments:

Post a Comment

your comment here...