18 April 2009

selamat tinggal IIU...

hari ni..genapla 4 thn aku menimba ilmu kat uia ni..hmm..sekejap jek rase..sedih mmg sedih..lepas ni dah tak rase dah hidup sbg seorang student..penat macamna pun ttp enjoy..yang paling sedih, berpisah ngn kawan baik aku ifa..mula2 ingat ok jek bile salam ngn die,tibe2 mengalir jek air mata ni..yela..dah mcm adik beradik sendiri dah..ssh senang same2..gaduh pun mcm gaduh adek badek..kejap jek baik semula..hmm,tak thula bile plk blh jupe..anyway ifa..sory for everything..jgn lupa aku tau..paling penting kawin jgn lupe jemput..klu tak jemput aku sembelih ko huhu..waktu final hr tu..sempatla kitorng jln2 KL..selam 4 tahun tak penah jln lg..time final exam ni brle nak jalan..gasakla..jnji dpt jalan..insyaAllah nnti aku akan masukkan gambar2 kenangn ngn my bestfriend..
selamat tinggal IIUM dan segala kenangan pahit manis sepanjang belajar kat situ..kepada kawan2, keep in touch ya..kawin jemput..dah kerja besar2 jgn lupe kengkawan ek..sampai kite jupe lg waktu convocation oct 2009..insyaAllah..ilalliqa' wa maassalaamah...

No comments:

Post a Comment

your comment here...