4 March 2009

abg ke German..

sementara menunggu
yag baju putih tu plg comel heh heh
kak da n "anak angkatnya"
waiteress baru..hehehe
kimi n engah
gambar reramai b4 abg pergi..
salam ngn mak..
with lovely dad...

Ahad lepas abg selamat terbang ke German untuk sambung pengajian die dalm PHD selama 3 tahun. Sume dtg anta ke KLIA except kak chimah pasal abg iparku tidak cuti esoknya…tapi, kak chimah sempatla jupe ngn abg siang tue. Mase salam2 nak berpisah tu, sedih jek rase. Mak aku paling sedih sekali, yelah berpisah ngn anak..mak aku kate “tunggula wokme ade anak nnti, merasala ape yang mak rase”. Tapi, betulla kan.aku pun sgt sedih abg aku takde, yelah sape nak tolong aku angkut barang habis sem ni hehe. Takdelah,tp mmg susahla bile abg takde sbb aku dah bese mintak tlg abg.lepas ni kak da le jadi mangse..makenya get readyle kak da ye. Satu lagi, nnti aku konvo abg aku takde..tak tahula if die cuti ke mase tu ok jgk kan..sepanjang aku belajo banyak sgt mendenya abg aku tolong..tapi takpela..abg aku sambung belajor di bawah tanggungan company die MPOB..nak taknak kene pegile kan..ni second time aku tengok abg aku nangis beria, first mase mak ayah aku balik haji dulu..And first time jgk aku hug abg aku..sedih jek rase..Anyway, moga abg aku selamat sepanjang duduk di sana and sentiasa diteguhkan iman dan pegangan hati, dikuatkan semangat dan azam..sentiasa di bawah kasih dan lindungan Allah dan juga success se success successnye sekembalinya abg dari sane..Amin Ya Rabbal ‘Alamin…















No comments:

Post a Comment

your comment here...