19 September 2008

salam ramadhan,....

lepas bkk pose..tu cerie semacam..tidak lembik...
kimi..

aliff n hakimi(after potong rambut)
assalamualaikum...salam ramadhan..rasenye tak lambat lg nak ucap..maklumla dah lm tak update blog..busy ngn esaimen n midterm..ni pun curi ms jap..td br habis exam poli..fuh..lega sket kepala otak..bulan ramadhan datang lagi..lagi 12 hari akan tinggalkan kite..tak lm dah..nak tunggu setahun plk nak tunggu bulan yg berlipat2 kali ganda pahala...minggu petama n kedua pose aku blk kampung aku..bkk pose ngn family..tahun ni anak sedara aku pose..ni trpengaruh ngn citer upin ipin la ni..tp takpe..janji depa nak belajar pose..betul3...setaka ni abg dah 3 hari tinggal..adik lg advance 4 hari...tapi,aku tabikla..dl aku pun pose separuh bulan jek waktu umur depa hehehehe,,anyway..tahniah abg n adik..nnti makjang bg hadiah..geh geh..

No comments:

Post a Comment

your comment here...